  • Data: 2009-11-13 10:32:29
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdj8jl$1lo$1@news.interia.pl...

    > A jaki desperat laczy rure od podlogowki w posadzce?

    Ten sam, który odpowietrzenie w naczyniu wyrównawczym pozostawia otwarte bez
    wyprowadzenia rurą na zewnątrz lub do kanalizacji, pomimo, że 20cm od tego
    naczynie przebiega pionowa rura fi 50mm odpowietrzająca kanalizację i tym
    samym doprowadza do zalania domu.
    Niestety miałem okazję być świadkiem zalania domu podczas napełniania
    instalacji przez klienta, u którego naprawiałem pompę.
    Widziałem tam też przygotowaną i jeszcze nie zalaną instalację AluPexa pod
    grzejniki i właśnie złączki pozostawione do zalania posadzką, nawet nie
    zabezpieczone otuliną.