  • Data: 2009-11-13 09:47:28
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdj5oj$no5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja nie znam. Nie słyszałem aby którykolwiek z moich znajomych miał
    > problem z pexem.

    A to tak, teraz wiem, ze zadna rura nigdy nie pekla. Niech bedzie, Diamond
    jest git.

    > Często natomiast są problemy z samymi złączkami pexa tymi skręcanymi
    > najczęściej.
    > Dlatego ja żadnej nie mam pod betonem ani w ścianie.

    A jaki desperat laczy rure od podlogowki w posadzce?

    > Podłogówka i kocioł na paliwa stałe to niezbyt dobrana para.

    Taka sama jak kazda inna. RTL nie bardzo, ale takie rozwiazania funkcjonuja.

    > Ja mam jak wiesz gazowy U mnie się nie zdaży bo mysiałyby nawalić dwie
    > rzeczy naraz. Kocioł i termostat na podłogówce.
    > Z tym że kocioł jak tylko zeświruje to mu automatyka odetnie gaz i
    > zatrzyma pompę. Więc no problem.

    Na obiegach podlogowki powinno sie montowac termostatyczne ograniczniki
    temp. wylaczajace pompe po przekroczeniu nastawionej temp. Nie zaszkodzi
    rowniez przy kotlach gazowych. Nie mowiac juz o tym, ze do duzych podlogowek
    najlepiej stosowac centralny uklad mieszajacy regulujacy temp. w calym
    ukladzie podlogowki.

    Pozdro.. TK