  • Data: 2010-03-27 19:59:19
    Temat: Re: podpowiedzcie: deska barlinecka, baltic wood itp
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Mar 2010 20:47:26 +0100, scream <n...@p...pl> wrote:

    >Cala masa minusów:
    >- bardzo miekka
    >- droga jak cholera
    >- spód tej deski wyglada jak zrobiony ze starych palet
    >- gwarancja to fikcja
    >Jesli nie masz czasu na robienie parkietów, to połóz dobrej klasy panele,
    >ale nie pchaj sie w żadne wynalazki typu deska barlinecka. Panel wytrzyma
    >na pewno dużo więcej niż taka deska.

    nie chce wymeiniac podlogi za 5 lat.
    za 5-10 lat to najwyzej moge cyklinowanie zamowic...

    googlam sobie i widze, ze sa deski lite lakierowane - moze to bedzie
    wyjsciem z sytuacji?
    w koncu uloza mi taka deche i czesc, jesli zorbia dobrze to i
    nierownoosci zbyt duzych nie bedzie...
    pozniej tylko za te 10 lat zrobi sie nowe cyklinowanie/lakierowanie i
    z glowy

    pozdrawiam,
    Cyb