  • Data: 2010-03-28 16:00:20
    Temat: Re: podpowiedzcie: deska barlinecka, baltic wood itp
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 17:07:47 +0200, Laphroaig napisał(a):

    > czyli drogo czy tanio? Stukanie zalezy od ceny?

    Drogo jesli chodzi o cene paneli patrzac na to przez caly przekroj tego
    typu towarow, ale tanio jesli bierzemy pod uwage panele naprawde dobrej
    jakosci. Stukanie posrednio zalezy od ceny - drozszy panel = grubszy =
    cichszy.

    > Moje kosztowaly 120PLN/m2 (QuickStep) zostaly polozone na dwoch
    > wartstwach wygluszajacych i mimo to stukaja. Wydaje mi sie, ze nie ma
    > opcji aby panele nie stukaly

    Ano nie ma. Podloga plywajaca zawsze bedzie stukac.
    Swoja droga ciekawe czemu nikt jeszcze nie zaproponowal autorowi watku
    polozenia desek sosnowych? Koszt niewielki bo 35-50 zl/mkw za deski
    2200x115x28, ale mozna potem pomazac olejem i ladnie wyglada; nie trzeba
    czekac 6 tygodni, podloga z pelnego drewna, bardzo solidna, gruba i ciepła
    (chociaż miękka).

    --
    best regards,
    scream