  • Data: 2010-03-30 23:13:58
    Temat: Re: podpowiedzcie: deska barlinecka, baltic wood itp
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > M wisz o listwach typu T? Bo je li tak to szacuj , e wychodzi ok. 4mm
    > zak adu na stron . Czy to nie za ma o?

    szczelina w progu to jakieś 0,5-0,7cm, jak wklejałem listwę, to po
    aplikacji kleju, dociskałem ją na maksa właśnie do paneli, żeby tam
    zakład był największy

    > Obawiam si , e panele mi b d "wy azi y" poza wiat o listwy przy tak
    > niedu ym zak adzie.
    > Powiedz prosz , w jakiej konfiguracji masz listw wobec paneli (czy zakrywa
    > d u szy, czy kr tszy bok panela) i jaka jest w przybli eniu odleg o
    > pomi dzy listw a przeciwleg cian . Eksploatujesz ju pod og , czy to
    > wie a robota?

    u mnie nie powyłaził :-), to określenie "podłoga pływająca" jest
    trochę mylące, tak naprawdę jej ruchy poziome są niewielkie, w
    zasadzie to nie widzę nawet, żeby jakieś ruchy wzdłużne pod tą listwa
    występowały, podłoga 3x3m, listwa zakrywa krótkie boki panela, leży
    wszystko tak już drugą zimę, odkleiła się raz jedna, ale z powodu
    ruchu paneli góra-dół, po prostu podczas wklejania listwy obciążyłem
    za bardzo panele w pobliżu i potem działała siła wyrywająca listwę do
    góry, aha i podkład pod panel to taka cienka pianka 2mm, to tez ważne,
    bo potem jak staniesz na panelach w pobliżu ścian, czy progu, to
    szczelina się uwidacznia, po ugięciu podłogi
    fakt, pod panelami nie mam ogrzewania, więc na pewno pracują one
    mniej, ale ryzyko żadne, wklejasz listwę, jak panele będą wyłazić, to
    wywalasz i wstawiasz szerszą
    BTW w jednym progu zmieniłem właśnie listwę, bo kładłem wykładzinę na
    styk, listwa taka bez wkrętów na wierzchu wbijana na mocowane od spodu
    wkręty z kołkami do szybkiego montażu, też nieźle wygląda i nie rusza
    się pod nogą, no i człowiek nie potyka się o nią... :-)

    pozdrawiam
    s_13