  • Data: 2013-07-31 00:26:52
    Temat: Re: podwójny włacznik dzwonkowy (zdjęcie + dzwonek)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 15:41:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ciekawa będzie rozmowa z kurierem czy chociażby teściową:
    > -nie ma mnie w domu prosze przyjść później.
    > -Jak nie ma jak w domofonie słychać.
    > ;))

    He he.
    Ja poszedlem inna droga - olewam zupelnie dzwoniacych na domofon ;)
    Jak kurier, sasiedzi, znajomi, rodzinka - kazdy ma numer telefonu do mnie i
    jak chce to zadzwoni. Pozostali - no wlasciwie to kto? Akwizytorow, obwoznych
    sprzedawcow jajek i ziemniakow, komornikom - dziekuje ;) Nikt inny do mnie
    jeszcze nie przyszedl wiec po co te kombinacje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.