  • Data: 2016-04-12 23:04:37
    Temat: Re: polepszanie jakości wody z kranu - jak to ugryźć?
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-12 o 20:22, twistedme pisze:

    > To jest integralna część pieca 2-funkcyjnego. Da się to wymienić na inny
    > typ?
    >
    > http://kociołcenowy.pl/kotly-beretta/1560-kociol-ber
    etta-quadra-24-esi-turbo-.html

    > http://systemgaz.com.pl/wymiennik_be-145245167_%2828
    _kw%29,574,1496.html

    A to przepraszam, myslałem że masz jakąś samoróbę, a tak swoją drogą to
    straszny szajs jest ten wymiennik. Jak już musisz ładować kasę w
    instalację to dałbym zbiornik z płaszczem na CWU i to grzał piecem albo
    tym co masz tylko go przerobić na 1 funkcyjny (zatkać CWU) niech zawsze
    grzeje jak CO tylko dodać zawór 3 drogowy do przełączania obiegó albo
    kupił nowy najtańszy 1F. Mam bardzo twardą wodę i taką instalację jak
    opisałem i już 6 rok ją używam bez problemu, sitka się zatykają w
    wylewkach a zbiornik CWU 140L emaliowany żyje dalej.
    Koszt myslę że przy nowym piecu w 4-4.5kzł powinieneś się zmieścić, piec
    2,5kzł, zbiornik 700zł, zawór 300, łączniki robocizna 500-1000.

    --
    Pozdr

    Janusz_K