    From: "Koteczek" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile warta
    Date: Wed, 18 Mar 2009 09:41:27 +0100

    Picia wrote:
    > Witam,
    > Mam taką zagwozdkę, jest promocja na sprzęt AGD Bosch-Siemens że jeśli
    > kupisz w sklepie stacjonarnym sprzęt to gwarancja wynosi 5 lat
    > zamiast 2. Mój sprzęt do kuchni do właśnie Bosch Siemens i różnca
    > cenowa pomiędzy sklepem internetowym a stacjonarnym najtańszym który
    > znalazłem a właściwie to jest hurtownia uwzględniając koszty
    > przesyłki dla zmywarki 400 zł piekarnika 300zł płyty 150zł. W sumie
    > około 1000zł więcej musze zapłacić aby mieć 5 lat gwarancji.
    > Czy gra jest warta świeczki????

    piekarnik raczej nie padnie :)
    plyta tak samo, zmywarka moze ale nie spotkalem sie w rodzinie z takim
    przypadkiem - 1000zl na lokate dajesz i czysty zysk.

    Ja bym nie przeplacal, po 2 latach masz 1200 na lokacie (zakladamy
    optymistycznie), za to kupisz nowa zmywarke albo piekarnik jakby Ci sie nie
    chcialo wydac 300zl na naprawe (zakladam ze gora tyle). Taka promocja to zadna
    promocja a mydlenie oczu.