  • 1. Data: 2009-03-17 15:44:11
    Temat: Re: pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile warta
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 18 Mar, 16:30, "Picia" <p...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > Mam taką zagwozdkę, jest promocja na sprzęt AGD Bosch-Siemens że jeśli
    > kupisz w sklepie stacjonarnym  sprzęt to gwarancja wynosi 5 lat zamiast 2.
    > Mój sprzęt do kuchni do właśnie Bosch Siemens i różnca cenowa pomiędzy
    > sklepem internetowym a stacjonarnym najtańszym który znalazłem a właściwie
    > to jest hurtownia uwzględniając koszty przesyłki dla zmywarki 400 zł
    > piekarnika 300zł płyty 150zł. W sumie około 1000zł  więcej musze zapłacić
    > aby mieć 5 lat gwarancji.
    > Czy gra jest warta świeczki????

    To jest cena spokoju, że jak się popsuje to będziesz miał naprawione.
    Większość urządzeń o których piszesz jest do naprawienia więc raczej
    niespodzianka jaka się może zdarzyć np. z telewizorem że drobna awaria
    jest nie usuwalna raczej Ci się nie trafi.
    Ale może poszukaj innego sklepu internetowego :-) Może będzie większa
    róznica a może będzie 5 lat gwarancji.

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2009-03-17 18:22:38
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Mar 18, 5:14 pm, "Picia" <p...@o...pl> wrote:

    > Tu nie chodzi o inny tylko żaden sklep internetowy nie podlega pod promocje
    > (chyba że ma również sklepy stacjonarne).
    > Więc Twoja sugestia odpada.
    > Myslisz że nie szukałem?

    Podobnie miałem z Sony, ale znalazłem taki sklep że dali 5 lat.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-03-17 19:05:39
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Picia pisze:
    > Witam,
    > Mam taką zagwozdkę, jest promocja na sprzęt AGD Bosch-Siemens że jeśli
    > kupisz w sklepie stacjonarnym sprzęt to gwarancja wynosi 5 lat zamiast
    > 2.

    To jest gwarancja producenta na 5 lat czy dodatkowe 3 lata gwarantowane
    przez firmę ubezpieczeniową (tzw. rozszerzona gwrancja)?

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2009-03-17 21:11:42
    Od: "Picia" <t...@p...onet.pl>

    [ciach]
    To nie sklep daje tylko producent. Muszisz wysłać kopie paragonu do niego z
    formularzem jak chcesz przedłużyć gwarancje.

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2009-03-18 08:41:27
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Picia wrote:
> [...]
    > przesyłki dla zmywarki 400 zł piekarnika 300zł płyty 150zł. W sumie
    > około 1000zł więcej musze zapłacić aby mieć 5 lat gwarancji.

    piekarnik raczej nie padnie :)
    plyta tak samo, zmywarka moze ale nie spotkalem sie w rodzinie z takim
    przypadkiem - 1000zl na lokate dajesz i czysty zysk.

    Ja bym nie przeplacal, po 2 latach masz 1200 na lokacie (zakladamy
    optymistycznie), za to kupisz nowa zmywarke albo piekarnik jakby Ci sie nie
    chcialo wydac 300zl na naprawe (zakladam ze gora tyle). Taka promocja to zadna
    promocja a mydlenie oczu.

  • 6. Data: 2009-03-18 10:53:53
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Picia wrote:
> [...]
    > zmywarki 400 zł piekarnika 300zł płyty 150zł. W sumie około 1000zł
    > więcej musze zapłacić aby mieć 5 lat gwarancji.

    A popytaj w kilku "internetowych" czy przypadkiem nie sa stacjonarnymi
    tylko, ze towar do klienta wysylaja kurierem zaiast wlasnym transportem.
    Wowczas moze da sie skorzystac z tej promocji... (ja taki znalazlem i
    bardzo sie z tego ciesze)

    Pozdro

    Maseł

  • 7. Data: 2009-03-18 14:16:58
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta Picia (t...@p...onet.pl) w wiadomości
    news:gpp3mg$pl7$1@news.onet.pl nabazgrał(a):

    > [ciach]
    > To nie sklep daje tylko producent. Muszisz wysłać kopie paragonu do niego
    > z formularzem jak chcesz przedłużyć gwarancje.

    Kupując w necie też sklep też musisz mieć paragon/fakturę żeby zareklamować
    towar więc nie wiem gdzie problem z paragonem ? chyba że kupujesz u pasera
    gdzie ma towar z ciężarówki która zgoneła na trasie.

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 9. Data: 2009-03-18 16:14:58
    Od: "Picia" <p...@o...pl>

  • 10. Data: 2009-03-19 06:30:07
    Od: "Picia" <p...@o...pl>

    > To jest gwarancja producenta na 5 lat czy dodatkowe 3 lata gwarantowane
    > przez firmę ubezpieczeniową (tzw. rozszerzona gwrancja)?

    Witam,
    Gwarancja producenta.
    http://www.bosch-agd.pl/?SiteMapId=2767&3=767

    --