    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa CO {OT}
    Date: Wed, 19 Dec 2012 15:36:38 +0100

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:kasi6d$do$1@node1.news.atman.pl...

    > nie wiem jaką będziesz potrzebował moc kotła, ale zasobnik CWU pozwala na
    > zastosowania kotłów o mniejszej mocy
    > bez utraty "komfortu kąpielowego" i np. zrobienie cyrkulacji gdy kocioł
    > nie ma tej funkcji (akurat w Twoim przypadku proponuje kocioł w ogóle bez
    > cwu *)

    Uzywajac pojecia kociol dwufunkcyjny?
    Ale nie, zaraz dowiemy sie, ze autor jednak mial co innego na mysli, tylko
    uczestnicy grupy to kretyni. A, ze pomylil sie w kwestii fundamentalnej to
    nic.
    Wez nie siej zametu, bo komus krzywde zrobisz piszac o jakiej funkcji
    wysokotemperaturowej grzejacej grzejniki. Chlopie grzanie CWU w zasobniku
    zewnetrznym organizowane jest zaworem przelaczajacym w kotle i nie ma to nic
    wspolnego z ogrzewaniem grzejnikami. Zupelnie inne przewyzszenia temperatury
    i calkowicie oddzielne histerezy. Grzejniki po prostu wtedy nie grzeja. I z
    cala pewnoscia nie bedzie to kociol dwufunkcyjny.

    TK