  • Data: 2011-10-30 17:50:58
    Temat: Re: pompa ciepla - Ecopol-system
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Paź, 17:36, "kiki" <k...@k...ki> wrote:

    > Ja bym potrzebowa 40kW
    > Ale jak budowa em to n drcy m wili eby pod og wek nie robi , bo tylko sie
    > pyli i unosi syf z pod ogi i takie tam.
    > Wszyscy to gadali od architekt w do wykonawc w, tote tak zrobi em.

    Nie wierze. 40kW ? Co Ty masz za chate ????? Moja ciotka ma ponad
    200m2, budowane w latach 90tych, zero ocieplenia na scianach, zero
    ocieplenia dachu, stare okna drewniane (jeszcze te rozkrecane) ze
    szparami ze mozna wsadzic palce, w piwnicy otwarta na osciez klapa
    1x2m, wszedzie szpary etc. I jej wystarcza 30kW (choc dla mnie to i
    tak szok) i zuzywa 12 ton wegla na sezon. 40kW to musialbys miec z
    1000m2 ogrzewanych.

    Ja mam ogrzewane 300m2 i mi wystarczy na CO 7kW. Kumpel co juz grzeje
    ta PC ma 200m2 i pompe 8kW (i wystarcza mu to na CO i na CWU). 40kW to
    chyba dach Ci musialo zwiac :)
    pozdr.

    --
    Adam