    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa ciepla - co w zamian
    Date: Tue, 4 Aug 2009 21:31:46 +0200

    Radek B. wrote:

    > No wlasnie mam podobne dylematy. Gaz na dzialce mam, ale do tej pory
    > nie planowalem go wprowadzac do domu.
    > Mysle o jakims rozwiazaniu ktore nie pociagnie za soba duzych
    > wydatkow i podziala sezon - dwa jako rozwiazanie tymczasowe. W domu
    > tez bedzie kominek z rozprowadzeniem ciepla na czesc pomieszczen.

    trzeba sie zastanowić czy mamy parcie na gaz w kuchni, są osoby kóre
    twierdzą, że nie da sie gotować bez gazu. Wtedy i tak trzeba gaz podłaczyć i
    dodatkowe podpiecie kociołka na 2 lata nie jest problemem.

    jeśli jednak nie mamy parcia na gaz to tak prąd jest niezła opcją
    przejsciową (kociołek elektryczny)