  • Data: 2016-04-26 21:45:46
    Temat: Re: pompa ciepła dla wyskokich temperatur
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 20:51:09 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:
> [...]
    czynnik musi odparowywac i skraplac w innych punktach.

    > Bo wykonawca obwawiam sie podejdzie to tematu szablonowo, zawsze robil na

    > Nie da bo to nic nie da, musi być inny czynnik i to od niego zależy temp
    > max wyjściowa.

    hehe, o tym mówie. Ja zaplace - a pan stwierdzi, "oj nie działa" :-)

    ale ale - ty jestes elektronik? To mi doradz: potrzebuję zmierzyć temperaturę
    150stopni. Mam przetwornik ADC 12bitowy
    http://botland.com.pl/rozszerzenia-gpio-nakladki-hat
    -do-raspberry-pi-32/2618-ads1015-przetwornik-adc-12-
    bitowy-4-kanalowy-i2c.html
    obsługiwany przez raspberypi
    i napiecie do dyspozycji 5V z zasilania tejże maliny. Jak to najprosciej zrobić? Na
    dokładnosci mi specjalnie nie zależy. Wszystko inne mierzę Ds18b20 ale w tym jednym
    miejscu mam za wysoką temperaturę.

    Mogę oczywiscie inaczej niz przez adc, ale to mam gotowe i podpiete.

    b.