  • Data: 2012-04-07 20:31:59
    Temat: Re: pompa ciepła - inaczej.. lekko głupie, ale może...
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-04-2012 o 13:39:34 Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > Pytanie ile te 6 kolektorow bedzie kosztowac, bo taniej moze wyjsc
    > zrobic wszystko na pompie ciepla i nie martwic sie o chmurki na niebie
    > :-)
    Ile, potrafisz policzyć :) w 20kzł się zmieścisz, PC za to nie zrobisz,
    to co pisałem powyżej, uzupełnią gaz na tyle że zejdzie się do taryfy W2,
    wg moich obliczeń powinno to dać 1,5kzł zysku rocznie dla np mojego domu.
    PC ma wg mnie jedną podstawową wadę, całkowite uzależnienie od prądu.
    Ja mój piec gazowy i pompki mogę cały dzień pędzić na UPS-ie, a ty?

    --
    Pozdr
    JanuszK