eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie › Re: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
  • Data: 2014-04-18 13:44:04
    Temat: Re: pompa ciepla powietrze -woda - i znow dogrzewanie cwu w lecie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 17 Apr 2014 22:47:47 +0200, janusz_k

    > Ale ona nic już więcej nie daje, pc jej nie wykorzysta, jej 20st już
    > spokojnie wystarczy, zysk COP-u będzie niewielki dla np 40st.

    Nie wiem jak dokładnie wygląda sterowanie i czy tam siedzi inverter
    (powinien), ale jeśli tak, to wtedy zostanie wykorzystane. Poza tym jak już
    wspomniałem, tam są przewidziane przepustnice, dwie czerpnie i dwa wyloty.

    > Tak w ogóle to ona ma słaby wentylator i przy dłuższym
    > kanale trzeba dodać swój wentylator, ale to i tak się opłaca.

    Pytanie co będzie jak przeciągnie powietrze przez komin wentylacyjny bez
    umieszczenia w nim rury ocieplonej... ;)

    --
    Pozdor Myjk