  • Data: 2013-09-11 11:44:47
    Temat: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 września 2013 11:36:18 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Według jakiejś dokumentacji robią do swoich odbiorców. Zapewne uważasz że przy
    każdym chińskim robotniku stoi nadzorca i pozwala mu patrzeć na rysunek techniczny w
    taki sposób żeby nic nie widział. A po robocie zabiera rysunki i wkłada do sejfu. Nie
    da się tak zrobic bo Chińczyków jest za dużo. Jak mają dokumentacje, materiały
    pracowników i maszyny to robią takie same pompy dla odbiorcy co swoje nalepki nalepia
    i dla siebie. Zaraz napiszesz ze na pewno używają gorszych materiałów. Logika
    podpowiada że materiały tanie i nie ma sensu robić z gorszych. Mnie wychodzi że
    elementem cenotwórczym jest nalepka z nazwą producenta. Ona nie tylko robi cenę ale i
    przedłuża żywotność i poprawia niezawodność.

    Tak tak, a markowy producent wklada kawal olowiu pod obudowe zeby jego
    produkt wazyl 150kg podczas gdy chinczyka - 75kg.

    PS. Zaden markowy producent (a przynajmniej nie widzialem / nie slyszalem /
    nie znalazlem) nie sprzedaje pomp w tej dokladnie obudowie. To po prostu
    tani chinski produkt gdzie zapewne wszystko jest obciete do granic mozliwosci
    zeby bylo taniej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.