    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Date: Wed, 15 Jul 2009 13:17:58 +0200

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Bylo brac, gotowanie bez gazu zdeczka ulomne jest.

    pupa tam prawda, kto nei miał indukcyjnej kuchni ten nie wie co to wygoda
    gotowania. Teraz byśmy nie zamienili tej kuchnia gazową. Po pierwsze to
    przestrzeń, kuchnia gazowa to zmarnowane miejsce na blacie, po drugie
    czyszczenie kuchenki gazowej to koszmar, a płytę tylko przecierasz szmatką i
    masz czyściutko. Można spokojnie operować nad garnkami bez smrodu
    przypalonego włosia na rękach można garnki brać rękawiczkami bez ryzyka
    podpalenia.