  • Data: 2009-07-21 12:04:31
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h44a8s$2u7$1@opal.futuro.pl...

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > było w ogóle tematu.
    > Gorzej jakbym pojechał, a oni by przestali lać i poszli do domu w połowie
    > dnia.
    > Za takie coś to rozkucie na koszt wykonawcy plus materiały.
    > Obawiam się, że prędzej zwieją zostawiając inwestora z tym bagnem.

    Kiki ale ja tam często widuje kierbuda, na prawdę.
    Może nawet to ten z Dubaju;)))
    I przestań bywać na budowie, zaufaj kierbudowi to widzisz co sie dzieje.
    Zaraz tu ktoś napisze pewnie że inspektor nadzoru inwestorskiego winien być
    G...o prawda co to zmieni. To czasami ci sami ludzie.
    A pózniej napisze: inwestor słabo płacił to słabo nadzorowałem.
    A nie powinien brać wcale takiego zlecenia jak za mało płatne jest wg niego

    Krzysiek