  • Data: 2009-07-21 11:54:10
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h43p5q$i3j$1@news.onet.pl...

    > Widok z wczoraj- panowie na dosyć sporym domu wylewali wieniec na "raty".
    > Zaszalowany mają cały dom dookoła zbrojenie ułożone ale wczoraj betonu
    > nakrecili tylko do szalunku na jednej scianie- 17,00 fajrant. Trzy
    > pozostałe pewnie skończą dzisiaj- a może dzisiaj drugą ściane a jutro
    > trzecią.;)

    ja bym po pierwsze do tego nie dopuścił żeby lać na raty i myślę, że by nie
    było w ogóle tematu.
    Gorzej jakbym pojechał, a oni by przestali lać i poszli do domu w połowie
    dnia.
    Za takie coś to rozkucie na koszt wykonawcy plus materiały.
    Obawiam się, że prędzej zwieją zostawiając inwestora z tym bagnem.