  • Data: 2009-04-12 17:02:10
    Temat: Re: pomysł na niedogie ogrodzenie
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:grstlc$5j1$1@achot.icm.edu.pl...
    > Macie jakiś pomysł na niedrogie ogrodzenie (prawie 20 metrów długosci) - w
    > miarę estetyczne (siatka odpada)
    > - fotki mile widziane.
    >
    > Ogrodzenia z elementów są drogie, i kradną.
    > U kowala najprostrze z druta cokolwiek - było poza budżet.
    > Jestem zdana na paliki i linkę?

    Może opłotki? Gałęzie z wierzby - swieże - ukorzenią się i pozrastają.
    Trzeba tylko solidne słupki, aby ktoś lub coś nie przewróciło. A później
    tylko przycinać i zaplatać jezeli gałązka wypadnie, aby dziur nie było.
    Widziałem takie, że nawet mysz by się nie prześliznęła...
    Siatki wcale nie są takie głupie - chronią przed ludźmi i psami.
    Wystarczy zielona ściana np. z topinamburu, albo żywopłot.