  • Data: 2011-06-06 11:29:41
    Temat: Re: popękana murłata - normalka czy fuszerka?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-06-2011 o 13:19:14 Ariusz <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W dniu 2011-06-06 12:28, Shaman pisze:
    [ciach]
    > Jeżeli murłata jest kwadratowa to dobrze i nic ci nic nie wygnie - no
    > najwyżej mogło by rozpychać na boki ale to byś widział.
    > Przypuszczam, że chodzi ci o wybrzuszenie na murłacie - a jeżeli tak -
    > to normalny objaw pęknięcia - zmierz ile po pęknięciu ma ta szerokość, z
    > pewnością więcej niż jak kładłeś.
    > Śruby dokręć - i będzie ok.

    [ciach]

    > Jeszcze jedna rzecz czy ponawiercali ci otwory wentylacyjne? wszędzie
    > gdzie pomiędzy krokwie coś poprzecznie wsadzą (np do mocowania okien
    > dachowych albo jakieś wymiany) powinno być nawiercone.

    Rozumiem o jakie elementy chodzi, ale nie rozumiem co powinno być
    nawiercone i w jakim miejscu. Na co patrzeć, gdzie sprawdzić? Mam kilka
    okien połaciowych.. mieszczą się między krokwiami a nad oknem i pod oknem
    jest poprzeczny element o podobnym przekroju jak krokiew. Gdzie tam
    wsadzić łeb?

    --
    PZDR
    Shaman