eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieporotherm - czym uzupełniać ubytki i dziury w scianach nośnych? › Re: porotherm - czym uzupełniać ubytki i dziury w scianach nośnych?
  • Data: 2011-06-22 20:09:49
    Temat: Re: porotherm - czym uzupełniać ubytki i dziury w scianach nośnych?
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message
    news:itsa2u$je1$1@news.onet.pl...
    W dniu 2011-06-22 10:28, William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "MichałG" napisał w wiadomości grup

    > Czyli najlepsza jest ściana z cegły pełnej na zaprawie :)

    Też tak sądzę :-) Ocieplenie 20cm styro i będzie wytrzymałość ścian i ciepło
    bez wiania.Ja się zastanawiam czy nie lepiej zbudować szkielet żelbetu,
    słupy i stropy ale słupy nieco cofnięte i resztę po prostu wypełnić czymś co
    w ogóle nie musi przenosić obciążeń. Sam szkielet ma byc konstrukcją. Tylko
    by trzeba przemyśleć sprawę schowania słupów narożnych o grubość 24cm lub
    ograniczyć takie miejsca.
    Nie wiem czemu my wszyscy budujemy tak idiotycznie, że opieramy stropy na
    ścianach zamiast zrobic mocny szkielet i go zatkać.