    From: MichałG <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: posadzki anhydrytowe. czy warto ?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 11:39:33 +0200

    Bartek pisze:

    > Żadna posadzka, czy to betonowa czy anhydrytowa, nie ma prawa stać w wodzie.
    > Po to jest izolacja pozioma od spodu i przeciwwilgociowa od góry, żeby ją
    > przed tym chronić.
    ale tamtejsi 'artysci' poprowadzili w w tej warstwie rurki PP z
    wodą.... i jeden zgrzew był nieco mniej dokładny... ;-)))).

    > Ja mam taką posadzkę w mieszkaniu w łazience od 5 lat, jest to Atlas SAM 200
    > o ile pamiętam, i nic się z nią nie dzieje. Przynajmniej tego nie widać ani
    > nie czuć.
    tys prowda..... pod warunkiem, że wszystko jest dokładnie wykonane.
    Z jedną mała uwagą: zalanie podłoża to stan awaryjny, rzadki ale
    mozliwy. Podłoże betonowe wystarczy potem wysuszyć, ale anhydryt nadaje
    sie tylko na wysypisko....

    Pozdrawiam
    Michał