  • 1. Data: 2009-04-14 16:02:07
    Temat: posadzki anhydrytowe. czy warto ?
    Od: f...@g...com

    Zastanawiam się nad różnicą pomiędzy standartowymi posadzkami
    betonowymi a anhydrytowymi.
    Te drugie są około 3 razy droższe więc teoretycznie dużo lepsze ale
    czy napewno?
    Planuje podłogówkę na ponad 2/3 powierzchni domu(około60mkw) ale czy
    warto?
    Oczywiscie producenci chwalą ,że niby szybciej sie nagrzewają,nie
    kurczą się bla bla.
    Problemem jednak jest znalezienie firmy która takowe wykonuje.
    Proszę o opinie. pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-15 07:51:54
    Temat: Re: posadzki anhydrytowe. czy warto ?
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    > kurczą się bla bla.
    > Problemem jednak jest znalezienie firmy która takowe wykonuje.

    Nie wiem jak sie zachowuje na ogrzewaniu podłogowym. Wiem za to jak sie
    zachowuje w.... łazience. Tak! Niedawno widziałem skutki wpakowania
    gipsu do szatni z natryskami przy sali gimnastycznej...... ;-)
    Pomysły 'fachowców', razem z projektantami, są czasem niezwykle
    ciekawe... ;-)
    a w temacie:
    Skoro to ma kosztować 3 x razy wiecej - to imho bez sensu.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2009-04-15 08:12:23
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 14 Kwi, 18:02, f...@g...com wrote:
> [...]
    > kurczą się  bla bla.
    > Problemem jednak jest znalezienie firmy która takowe wykonuje.

    Jak juz z gipsu to może lepiej "suche", czyli skręcić płyty gk
    mijankowo i już.
    ;-)
    Ja wolę jednak standardowe "betonowe"...

  • 4. Data: 2009-04-15 09:24:00
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "MichałG" <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    > do szatni z natryskami przy sali gimnastycznej...... ;-)
    > Pomysły 'fachowców', razem z projektantami, są czasem niezwykle ciekawe...

    Żadna posadzka, czy to betonowa czy anhydrytowa, nie ma prawa stać w wodzie.
    Po to jest izolacja pozioma od spodu i przeciwwilgociowa od góry, żeby ją
    przed tym chronić.
    Ja mam taką posadzkę w mieszkaniu w łazience od 5 lat, jest to Atlas SAM 200
    o ile pamiętam, i nic się z nią nie dzieje. Przynajmniej tego nie widać ani
    nie czuć.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2009-04-15 09:39:33
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Bartek pisze:

    > Żadna posadzka, czy to betonowa czy anhydrytowa, nie ma prawa stać w wodzie.
    > Po to jest izolacja pozioma od spodu i przeciwwilgociowa od góry, żeby ją
    > przed tym chronić.
    ale tamtejsi 'artysci' poprowadzili w w tej warstwie rurki PP z
    wodą.... i jeden zgrzew był nieco mniej dokładny... ;-)))).

    > Ja mam taką posadzkę w mieszkaniu w łazience od 5 lat, jest to Atlas SAM 200
    > o ile pamiętam, i nic się z nią nie dzieje. Przynajmniej tego nie widać ani
    > nie czuć.
    tys prowda..... pod warunkiem, że wszystko jest dokładnie wykonane.
    Z jedną mała uwagą: zalanie podłoża to stan awaryjny, rzadki ale
    mozliwy. Podłoże betonowe wystarczy potem wysuszyć, ale anhydryt nadaje
    sie tylko na wysypisko....

    Pozdrawiam
    Michał