  • Data: 2010-09-04 08:46:37
    Temat: Re: posadzki - polewać?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik amir napisał:
    > Wczoraj miałem robione posadzki (maszynowo)
    > Bardzo ładnie zatarte, praca wzorowa
    >
    > pytanie czy muszę polewać? jeśli tak to od kiedy?
    >
    > Robotnicy stwierdzili, ze nic sie nie stanie, przy takiej
    > pogodzie (tzn, deszczowej) jeśli się nie będzie polewać
    >
    > Ale dziś juz słonczko świeciło.
    >
    > swoją drogą jak by ktos szukał ekipy
    > z okolic Czestochowa- Lubliniec to szczerze polecić mogę (11zł m2)
    >
    > pozdrawiam

    Mnie zrobili chłopaki wylewki jakieś dwa tygodnie temu i ciągle są mokre.
    Nie polewam, ale też nie suszę - uważam, że jeszcze co najmniej ze dwa
    tygodnie powinny w tym stanie postać i nie uruchamiam żadnych tam
    podłogówek, ani suszenia nia uskuteczniam - dom się zwyczajnie wietrzy
    przez uchylone okna, a wylewki sobie dojrzewają.

    Może je poleję jak będę na miejscu, ale skoro przez pierwszy tydzień
    były wyraźnie mokre - aż na ścianach się ta wilgoć zaznaczała mimo, że
    jest folia jak należy, to znaczy, że jest ok :-)

    Polanie ich na pewno nie zaszkodzi, ale już suszenie z pewnością tak.

    pozdr
    robercik-us