  • Data: 2009-05-23 20:59:20
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gv9klt$ssp$1@news.interia.pl...

    > Ja intelektualnych 12 latkow i innych pajacow jakis czas temu
    > splonkowalem. Dzieki temu nie narazam sie na wyswietlanie durnych tekstow
    > i widze jak bys sam ze soba rozmawial. Polecam te metode wszystkim
    > szanujacym sie wzajemnie. Niestety czesc tych zbanowanych nie ma zbyt
    > wiele godnosci i co raz komentuje posty wiedzac, ze plonk oznacza rowniez
    > niechec rozmowy z nimi, ale czego tu sie spodziewac.

    A było tak spokojnie :)
    Już myślałem, że Adaś dorósł i dał sobie spokój z chamskimi odzywkami.
    Tyle razy już próbowałem do niego wyciągnąć rękę w nadziei, że skończy z
    chamskimi odzywkami, ale jak widać on jest całkowicie niereformowalny.
    Inteligencji także mu chyba brak, bo nie wie co to jest wypowiedź ironiczna.
    Wszyscy zrozumieli, ale nie Adaś :)