  • Data: 2010-11-05 08:35:13
    Temat: Re: pozbycie sie lokatora
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cd11793$0$22809$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jestem pewien, że gdybym był w sytuacji opisanej w wątku lokatorzy
    > dopłacili by mi ,żeby się móc jak najszybciej wyprowadzić. :-)))

    Tu masz rację, że prawdopodobnie szybko by sami opuścili to lokum, gdyby
    zobaczyli jak jesteś popier.....ny :)
    Chopie to co Ty proponujesz to łamanie prawa, za które dostał byś po
    d...pie, a jak byś natrafił na lokatora tak samo wrednego jak Ty to być
    musiał mu kupić mieszkanie i dać w prezencie, aby się go pozbyć.