  • Data: 2011-09-19 06:35:46
    Temat: Re: poziomica laserowa -co warto
    Od: "Kacper" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j54c2k$oma$1@news.onet.pl...

    > A powinna świecić na wprost w poziomie.
    > Chyba, że głowica lasera się źle ustawia (tego samopoziomującego) no ale
    > to trzeba sobie wcześniej skontrolować.
    >
    > --

    Właśnie zawsze mnie to zastanawiało, bo jak sobie działam poziomicą 2,5m i
    widzę jakąś różnicę na jej długości
    to w oczku ledwo się poruszy, więc jak poziomuje laserówkę na oczko (
    dosłownie i w przenośni)
    to na odcinku np. 4-5 m mogę mieć spore odchyły mimo że sam laser pokaże
    linię prościutką.
    Czy może te laserówki ustawia się inaczej niż na oczko?

    Rafał