  • Data: 2011-09-19 06:52:08
    Temat: Re: poziomica laserowa -co warto
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    cinews:j54c2k$oma$1@news.onet.pl...

    > W a nie zawsze mnie to zastanawia o, bo jak sobie dzia am poziomic 2,5m i
    > widz jak r nic na jej d ugo ci
    > to w oczku ledwo si poruszy, wi c jak poziomuje laser wk na oczko (
    > dos ownie i w przeno ni)
    > to na odcinku np. 4-5 m mog mie spore odchy y mimo e sam laser poka e
    > lini pro ciutk .
    > Czy mo e te laser wki ustawia si inaczej ni na oczko?

    Czasem inaczej a czasem nie :)
    W mojej laser wisi sobie na dwu łożyskach.
    I normalnie sobie dynda w środku.
    Dzieki temu nie jest istotne na czym stoi i czy podłoże jest poziome.
    W pewnych granicach sam sie koryguje.

    Ale poziomość/pionowość kreski jest ustawiona w fabryce.
    Zweryfikować prawidlowosc poziomicy mozna prosto. Wystarczy obrocic ja
    wg pionowej osi i zobaczyc czy kreska sie podnosi na obranym uprzednio
    punkcie na scianie.

    Pionowosc jest trudniej zweryfikowac i bez pionu (sznurek z
    ciezarkiem) sie tego zrobic nie daje.