  • Data: 2013-01-28 17:25:10
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 13:40:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ja zrozumiałem że ma w Tauronie a tam nocna jest 0,2740zł.

    Ale bez dystrybucji. Tak podaje tauron dla naszego regionu:

    https://www.tauron-pe.pl/Dom/Ceny-energii-i-taryfy/p
    rodukt-internetowy/Strony/produkt-internetowy-gorny-
    slask.aspx

    Jest 0,274 ale to sa ceny bez dystrybucji. Nie wiem czy ceny w regionie Malopolski
    podaja z dystrybucja czy nie ;) Ja mowie ile place "na gotowo" za kWh.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.