  • Data: 2013-01-29 17:46:51
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 15:41:26 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > A z jakim dyskiem?

    To cena bez dysku - moj ma 256MB flasha (mieści sie na tym win xp e). Ale bez
    problemu odpalasz z dowolnego pendrive'a dowolny system. Ja sobie wrzuciłem dysk 8GB
    SSD (taki "luzny" z netbooka jakiegoś) który kupiłem dwa lata temu za 70 pln i leżał
    tak sobie w szufladzie nieużywany. Zwykły dysk się nie mieści :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.