  • Data: 2013-01-30 14:10:21
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 13:12:32 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Taryfa o której pisze ma ceny 0,71zł(11% drożej od G11) i 0,57zł(11%taniej od G11)
    czyli w dni robocze dla urządzeń całodobowych średnia cena energii wychodzi dokładnie
    tyle ile w G11(0,64zł)

    Ale taniej taryfy masz 10h, a drogiej 14h! Przy takich proporcjach i cenach to sie u
    Was to wogole moim zdaniem nie kalkuluje. 1kWh wychodzi srednio 0,651 pln czyli
    drozej niz w jednej taryfie!! Weekendy troche ratuja ta sytuacje :)

    U nas mam droga 0,6, a tania 0,32 - srednio 1kWh wychodzi wiec 0,48 pln, a przy
    jednej taryfie to 0,52 pln.

    > Potestuję sobie a co tam;)

    Pewnie ;) Kto nie ryzykuje ten nie ma i takie tam :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.