  • Data: 2013-01-30 11:48:59
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 11:08:25 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    pilnowac - wystarczy sie przyzwyczaic i to wchodzi w nawyk, wazne zeby nie >miec
    dyskomfortu wtedy (jak np. pralka chodzi za sciana i nie pozwala nam spac >czy tego
    typu akcje ;)

    Zmywarka u nas i tak właczana jest późno w nocy tak koło 22-23 a naczynia wyjmuje
    rano jak kawe robię,(i mie zauwazyłem w związku z tym rano negatrywnych rzeczy o
    których Maniek pisze)

    > Daj znac po eksperymencie :-)
    Plan jest taki że nawet żone nie będe wtajemniczał w "tańsze" godziny itp- po prostu
    zmienię i zobacze wtedy faktyczny koszt 1kWh.
    Pralka u nas chodzi tak co drugi dzień w symulacji przyjełem że codziennie więc
    będzie jeszcze lepiej. Pralke też żona często włącza przed spaniem czyli tak koło
    północy, ale nawet gdyby to te 7gr to marginalny problem.