  • Data: 2013-01-30 14:51:58
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4192eb60-5f15-45d3-b85c-a7ffb0c65025@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 30 stycznia 2013 12:28:19 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >A liczyles ile Ci lodowka zuzywa? U mnie nowa side-by-side samsunga zzera
    >60kWh / miesiac. Jezeli ludzie nie gotujacy na plycie >zuzywaja 150-200kWh
    >/ mc pradu to taka glupia lodowka stanowi juz 1/3 calego zuzycia :)

    Ile zuzywa lodowka to ja wiedzialem kiedy ja kupowalem. :-) Ta i tak nie
    pracuje cala dobe, bo sprezarka przeciez nie chodzi non stop. Fakt faktem,
    ze to tez spory udzial w budzecie. Mnie najbardziej martwi indukcja. Czasem
    cztery pola zajete, czesto dwa na powerze zeby szybciej sie zagotowalo.

    Pozdro.. TK