  • Data: 2011-03-18 12:45:54
    Temat: Re: problem z instalacj? CO - buczenie w grzejnikach
    Od: "Amir" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co pomysł, to rewelka.
    > Tak to możnaby robić, gdyby z zewnątrz dopływała woda gorąca o parametrach
    > niezależnych od naszej woli.
    > We własnym budynku, w którym mam własne źródło ciepła w ten sposób się nie
    > postępuje.
    > W tym przypadku nie stosujemy regulacji ilościowej a jakościową.
    > Regulacja polega na OGRANICZANIU mocy chwilowej NA KOTLE, a nie na
    > zamykaniu grzejników!!!

    czyli podsumowując
    najlepsze rozwiązanie
    to pompa elektroniczna z falownikiem?
    ale ta kosztuje ponad 1000zł z serii magna

    (to pewnie rozwiąze problem bo po prostu ją skręcę)

    czy może tansza wystarczy :
    http://allegro.pl/grundfos-alpha-2-energooszczedna-p
    ompa-c-o-25-40-i1497238751.html

    albo
    zamontować pompę z tej serii co posiadam tylko o mniejszej wydajnosci 40tkę?

    PS instalator moze wymienic mi za dopłatą, więc z pompą nie zostanę zbędną
    tylko jaką opcję proponujecie wybrac?
    pozdrawiam