  • Data: 2011-03-18 13:09:20
    Temat: Re: problem z instalacj? CO - buczenie w grzejnikach
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-03-2011 o 11:45:33 jagr <j...@w...fm> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Niech ci hydraulik doda zawór równowa??cy, taniej cie wyjdzie od nowej
    > pompki, zawór taki sie otwiera jak sie grzejniki zamkn? i nie dopuszcza
    > do
    > zad?awienbia pompy, daje sie trójnik za pomp? i na odnoge zawór i drugi
    > koniec na powrót, robi sie wtedy ma?y obieg przez zawór.

    > Co pomys?, to rewelka.
    > Tak to mo?naby robiae, gdyby z zewn?trz dop?ywa?a woda gor?ca o
    > parametrach
    > niezale?nych od naszej woli.
> [...]
    Jak zwykle pierniczysz, nie znasz się i pleciesz głupoty.
    On ma piec z podajnikiem który reg temp wody SAM, rozumiesz?
    Jak grzejniki się zamkną i zawór zrobi mały obieg to gorąca
    woda wróci do pieca i piec się wyłaczy, SAM, kapewu?
    I dlatego zawór jest rozwiązaniem a nie słaba pompa,
    bo jak się wszystkie grzejniki otworzą to przy słąbej pompie
    końcowe nie będą grzały.

    --
    Pozdr
    JanuszK