    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: program "usterka"
    Date: Tue, 22 Dec 2015 16:02:26 +0100

    W dniu 2015-12-22 o 15:51, twistedme pisze:
    > Tak mnie naszło, bo ostatnio jakoś ze dwa razy natrafiłem skacząc po
    > kanałach i mnie to zaciekawiło.
    >
    > Jakie macie zdanie na ten temat? Jest to ustawione czy na poważnie?
    >
    > To, że wybierają samych "asów" do emisji to wiadomo, ale kurde, żeby na
    > takich trafić, to chyba naprawdę trzeba się naszukać...
    >
    > Z drugiej strony, to z tego co widziałem, to chodzi o jakieś bardzo
    > proste sprawy typu przyklejenie lustra czy montaż barierki na 2 śruby i
    > ci "fachowcy" to raczej jakiś plankton niż normalne firmy budowlane.
    >
    > Aczkolwiek to co się tam dzieje napawa grozą i w sumie optymizmem - jak
> [...]

    Ja obecnie nie oglądam, ale jako wówczas serwisant komputerowy oglądałem
    odcinek dotyczący właśnie naprawy komputera wiele lat temu. I generalnie
    nic dziwnego, że większość "fachowców" wówczas się wyłożyła, a jeden
    tylko naprawił, który zwęszył "usterkę". Bo awarią, którą tam
    zasymulowano nie miała prawa w żaden sposób wystąpić w realnym świecie,
    przy takim a nie innym użytkowniku, mówiącym taki, a nie inny scenariusz
    tego co się działo.
    Od tego czasu mocno sceptycznie podchodzę do tego co się w tym programie
    dzieje, bo skoro w mojej branży tak przekombinowali, to pewnie robią to
    też w innych.

    Z drugiej strony osobna kwestia, że czasem widać właśnie, że jakieś
    proste czynności, a "fachowcy" po prostu dają ciała na całego...

    Pzdr
    --
    /__/_* /