    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: programator i pomieszczenie referencyjne.
    Date: Fri, 13 Mar 2009 18:55:13 +0100

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gpdara$9o4$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > A instrukcję czytałeś ? :-) ja nie wiem po on tam jest. Może tylko po to
    > żeby zadawac temp na piecu ale wcale nie regulować niczego. Może to zdalne
    > sterowanie tylko?

    Czytalem, ale moze bez szczegolowego wnikania co i jak. Na dzien dzisiejszy
    skupilem sie na rozprowadzeniu kabli posadzka do rozdzielaczy i tego wlasnie
    programatora. Nie wiedzialem, ze kociol moze regulowac temp. na podstawie
    temp. powrotu. To nie jest moja branza, a poznam sie pozniej, jak wszystko
    bedzie juz spiete. Temat byl walkowany juz nie raz, a w instrukcji napisano
    aby programator nie byl w poblizu innego zrodla ciepla, a w pomieszczeniu
    referencyjnym nie powinno byc glowic termostatycznych na grzejnikach. To
    jest jakby jasna sugestia jak ma to dzialac.

    Pozdro.. TK