  • Data: 2010-07-13 10:35:38
    Temat: Re: projekt Tymek pracowni Horyzont
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AKow" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:i1he5s$m1t$1@usenet.news.interia.pl...
    >Znasz może szczegóły techniczne likwidacji słupa między kuchnią i salonem?
    >Chętnie o tym poczytam.

    Żadne cuda, została wykonana zwykła belka.

    > Zależy mi aby salon był właśnie relatywnie duży, więc 31m2 wydaje się być
    > akceptowalne, aczkolwiek 34-36m2 byłoby znacznie korzystniejsze. Jednak
    > połączenie pokoju z salonem nie wchodzi w grę - potrzebna jest sypialnia
    > na parterze.

    Po likwidacji wejścia do salonu otwarta została dodatkowa przestrzeń
    korytarza dzięki czemu ma się wrażenie dużej przestrzeni.
    Mnie się to podoba. Wogóle zauważyłem w domach że salon gdy zbliżonu jest
    bardziej do kwadratu to jest ładniejszy, pojemniejszy oraz przyjemniejszy.

    Podpowiem ci że znajomy wybudował ten domek za mniej niż 220kzł i budował go
    9 miesięcy :) Konstrukcja łatwa, nie było żadnych trudnych tematów poza tym
    że spieprzona jest ta płyta balkonowa. No w sumie to jeszcze nie koniec
    ponieważ na poddaszu czeka go jeszcze szpachlowanie płyt GK, malowanie,
    wykonanie podłóg, plytki i armatura w łazience oraz obłożenie schodów. Z tym
    że z tego co wiem to materiały wszystkie na te prace już ma oprócz schodów.
    Narazie mieszka już od jesieni na parterze i powoli sobie dłubie na górze.
    Dom jest oczywiście ocieplony 12cm styropianem z tynkiem akrylowym.

    Marek