  • Data: 2012-01-18 15:32:26
    Temat: Re: projekt domu do krytyki...
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "a.no" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1d21219e-cf78-4897-8195-3c27d82d35c1@k28g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 18 Sty, 10:19, "Adams" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    Pisalem ze b

    >Wydaje mi sie wlasnie ze to tani projekt - tani dach, wysoka scian
    >kolankowa to nie bedzie sporo wiekszym wydatkiem w budowie,
    >"Zgaduje ze cena budowy sciany kolankowej wyzszej i 1m w stosunku do
    >"standartowych budunków" to okolo 10k PLN???

    To jest zgadywanie, podziel to przez 2 ;-))

    >Dodatkowo maly prosty dach, prostszego i mniejszego chyba nie ma.

    Dach prosty to fakt, latwo go spieprzyc ;-)

    > Koszt jest

    > Projekt jest ladny, tanio nie bedzie, ale pewno nie o to tu chodzi ;-))))

    >ma byc tanio,
    >niekoniecznie energooszczednie,

    W wypadku tego projektu, taniej czyli ograniczajac przeszklenia
    wyjdzie IMHO energooszczedniej.
    Wszystko wyjdzie po montazu okien i drzwi.

    >Wiem ze zmianami rozkladu przeszklenia trzeba ostroznie...

    IMHO, dobrze kombinujesz, dajac okno balkonowe
    tracisz miejsce dwa razy, raz na okno a dwa na kaloryfer,
    oczywiscie przy podlogowce nie ma to takiego znaczenia ;-)

    Moze faktycznie wez kartke
    i namaluj co i jak sobie wyobrazasz.
    Wez na tapeta "sloneczko" i rozmaite wariacje ;-)

    258 900 netto za 148m2 ssz to kupa kasy, jesli to nie jest W-wa, 3Miasto,
    albo
    inny Krakow, nie bedziesz "wydziwial" to za te pieniadze powinnes
    miec gotowy dom z instalacjami i prawodopodnie z tynkami wewnatrz, ;-))

    Moze byc i tak ze 258tys.netto nie starczy na ssz. ;-)

    pozdrawiam
    Adams