    From: "a.no" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt domu do krytyki...
    Date: Wed, 18 Jan 2012 07:50:52 -0800 (PST)

    On 18 Sty, 16:32, "Adams" <n...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "a.no" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:1d21219e-cf78-4897-8195-3c27d82d35c1@
    k28g2000yqc.googlegroups.com...
    > On 18 Sty, 10:19, "Adams" <n...@n...pl> wrote:>> To nie jest tani projekt w
    budowie jak i w pozniejszym utrzymaniu.

> [...]
    > tracisz miejsce dwa razy, raz na okno a dwa na kaloryfer,
    > oczywiscie przy podlogowce nie ma to takiego znaczenia ;-)
    >
    > Moze faktycznie wez kartke
    > i namaluj co i jak sobie wyobrazasz.
    > Wez na tapeta "sloneczko"  i rozmaite wariacje ;-)
    >
    > 258 900 netto za 148m2 ssz to kupa kasy, jesli to nie jest W-wa, 3Miasto,
    > albo
    > inny Krakow,  nie bedziesz "wydziwial" to za te pieniadze powinnes
    > miec gotowy dom z instalacjami i prawodopodnie z tynkami wewnatrz, ;-))
    >
    > Moze byc i tak  ze 258tys.netto nie starczy na ssz. ;-)

    no wlasnie licze ze do 300K daloby sie mieszkac.

    Wiem :) ze da sie (dalo sie w tym roku) wybudowac w stanie do
    mieszkania
    http://www.archipelag.pl/projekty-domow/nastka/
    ponizej 300K dobierajac "odpowiwednio" ekipy do budowy nie szalejac
    pieniedzmi
    a to wedlug mnie nie jest dom tani w budowie

    pozdr. Artur