  • Data: 2010-11-17 16:52:28
    Temat: Re: projekt rekuperacji do oceny
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote:

    > 1. Brak nawiewow w salonie!! Masz duzy salon wiec przewidzialbym tam
    > przynajmniej dwa nawiewy - patrzac na rysunek, po lewej stronie, na
    > dole i u gory. Wyciag nad kominkiem moze byc, tylko IMHO troche za
    > duzy. Tzn. za malo zostanie sprezu na lazienke / wc i wiatrolap.

    Nawiewy w teorii daje się w pomieszczeniach "czystych", wywiewy w brudnych.
    U kolegi salon pewnie potraktowano jako salonokotłownię, więc jest to
    pomieszczenie brudne i jak najbardziej powinien być wywiew.
    W przypadku otwarcia wkładu i dostania się odrobiny dymu do pokoju, swąd od
    razu ucieknie do rekuperatora. Gdyby był jedynie nawiew, smrodek poszedłby
    na mieszkanie.
    Moim zdaniem to jest ok, ale wentylacja mechaniczna to nie moja specjalność
    :)

    --
    Bartek