    From: Kadar <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projektowanie kuchni
    Date: Thu, 2 Jun 2011 00:56:20 -0700 (PDT)

    Niedawno robiłem kuchnie w zasadzie na zamówienie. Przed zleceniem jej
    duuuuuzo czasu poswiecilismy na planowanie i rozmieszczanie i w cale
    nie dlatego ze jest w ciagu (linia prosta). Podejrzewam ze wiekszość z
    nas ma kuchnie o przeciętnej powierzchni a to oznacza że nawet
    najdłuższa nigdy nie bądzie taka żeby trzeba było zastatanawiać się
    czy warto po coś iść do szafki bo stracę 5 min. Zdecydowanie
    ważniejsze jest dobre rozplanowanie. jesli będzie to przemyślane w
    każdej kuchni w zasadzie będziesz stał w miejscu a tylko od czasu do
    czasu po coś trzeba sięgnąć.
    To co uznałem najważniesze dla mnie to była wysokość blatu. Dłlugo
    musiałem się natłumaczyć, że mój blat będzie tam gdzie ja chcę a nie
    tak jak wszyscy robią (wiecej dyskusji było tylko przy wysokości
    umywalki).

    KADAR