  • Data: 2011-06-06 07:29:20
    Temat: Re: projektowanie kuchni
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wtedy się trochę inaczej budowało. Dziadek patykiem na ziemi narysował
    > obrys domu, murarzom wyjaśnił czego chce i to dostał

    Tia. Mój pradziadek normalnie występował o "Pozwolenie policyi budowlanej"
    przedkładając projekt. Fakt, że było w nim tylko to co faktycznie "państwu"
    potrzebne, czyli elewacje i usytuowanie na działce, zaś odbiór wymagał tylko
    zaświadczenia od kominiarza. W dzisiejszych projektach 90% treści to bzdury.