eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonoweRe: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
  • Data: 2010-05-24 19:45:41
    Temat: Re: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
    Od: "amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Garaż ociepla się też od wewnątrz, bo jest w nim zimno i będzie ziębić
    > pomieszczenia nad i obok.. Cały wjazd musisz ocieplić też od zewnątrz, w
    > świetle i od środka. nigdzie tam nie może wystawać beton.
    > ja widzę, że u ciebie jest za mało miejsca po bokach i na suficie. Brakuje
    > tam kilkudziesieciu centymetrów. Bo albo zmieścisz tam mechanizm bramy
    > albo ocieplenie.

    Faktycznie nie przewidziałem tego, a nawet nie słyszałem, ale za nisko
    byłoby i tak, obecnie jest 228 a jak dodam 5cm styro + wylewka 5cm
    zrobi sie już 218.
    Zastanawam się czy warto dawać zbrojenie na wylewki, jedni mówią, że
    koniecznie inny, ze to wyrzucone pieniądze w błoto tak twierdzi min moja
    architekt.

    Murki oporowe są ocieplone, przod tez, zobacze czy jeszcze wepcham tam
    gdzies od srodka styropian.

    Na gorze nad garazem będzie w salonie tez styropian 5cm+5cm, obok garażu
    pomieszczenie nieogrzewane spizarka.
    cały dom otulę jeszcze w 15 a dwie sciany moze skuszę się na 20cm.

    pozdrawiam