  • Data: 2017-03-08 09:09:23
    Temat: Re: "przeciwsłoneczna " roślina
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie rozumiem.
    > Jaka szklarnia? Jakie ciemno? To masz za jasno czy nie?

    Quent zaproponował markizę:
    Ja odpowiadam że od góry mnie zasłania balkon sąsiada.
    Więc wg mnie żeby był jakiś efekt ochronny to trzeba
    by zamontować taką markize pionowo.
    Czyli słońce nie dochodzi i robi się "ciemno"
    Nie ma wymiany powietrza i robi się "duszno"=szklarnia.

    > Kup se truskawki pnące i kratke na balkonie.
    > Albo załóż żaluzje.
    >
    > Samopodlewających roslin nie ma. Albo wsadzisz w ziemie i beda rosły tak se albo w
    doniczke i bedziesz musial podlewać.

    > Możesz zamiast truskawek se jakiś bluszcz zasadzić. Ale jak zima przyciśnie to może
    przemarznąć więc w kolejnym roku będziesz musiał od nowa "budować" te osłone
    przeciwsłoneczną.

    > Zrób markize albo żaluzje. Nie przekombinowuj...

    Mieszkanie na przedostatnim pietrze na "na wzgórzu "
    od południowo zachodniej strony.
    Salon od południowej ma jedne drzwi balkonowe
    od zachodznie podwójne drzwi balkonowe + okno.

    Mam rolety w oknach z materiału odbijającego światło.
    Jak przychodzi lato żyć się nie da.