    From: M <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przejscia z ekipami
    Date: Sat, 05 Sep 2009 21:20:28 +0200

    Andrzej Lawa pisze:

    > Możesz, ale (1) musisz mieć dowody, że jest dokładnie tak, jak piszesz
    > (2) sposób tego wyrażania musi być spokojny i wyważony.

    Uwaga na sposób pisania. Opisywać tylko konkrety. Nie wolno ci napisać,
    że ekipa to oszuści - za to możesz napisać dokładnie to, co zrobili i to
    na co się umawiali. Nie powinieneś pisać, że się nie znają - tylko, że
    przykleili glazurę na podłogę a terakotę na ściany. Nie powinieneś
    pisać, że się obijali - tylko, że pomalowanie czterech ścian trwało pół
    roku.

    M.
    PS
    Swego czasu był przegrany proces kogoś, kto napisał, że sklep
    internetowy to oszuści.