  • Data: 2009-05-12 21:25:27
    Temat: Re: przepustnica kanalizacji
    Od: Miki <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz oczyszczalnię na prąd? Taką małą? Domową?

    Jeszcze nie, ale może już w czerwcu.
    Jest na prąd - pompka napowietrza zawartość jednego ze zbiorników,
    żeby jakieś tam bakterie nie pozdychały
    Firma która wygrała gminny "przetarg" (a może lepiej została
    "jednogłośnie" wskazana przez zainteresowanych mieszkańców gminy) to
    Bioclar-Szkilnik z Zapolic. Mają nawet swoją stronę!! (BTW: jestem
    jedynie potencjalnym klientem, i poza tym nie mam z nimi nic
    wspołnego)
    Pozdrówka
    Miki