    From: Miki <M...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przepustnica kanalizacji
    Date: Thu, 14 May 2009 07:32:55 -0700 (PDT)

    > To jeszcze jedno pytanie - skąd masz wodę - bo jak z hydroforu to probjem
    > sam się rozwiazuje - nie ma napowietrzania ale też scieki nie dopływają ;)
    > --
    > ==========###-###*###-###==============
    > Jaroslaw Dubowski, Bytom   j...@i...pl
    > ==========###-###-###-###==============

    A wodę mam z wodociągu...
    Wiem, że kilka godzin to nie problem, ale czasami jak są burze i
    wiatry to nawet 2-3 dni bywa ciemno...
    Radzę sobie wtedy generatorem, ale dla 30-watowej pompki włączającej
    sie na kilka miut co pół godziny nie zostawię generatora włączonego w
    nocy.
    Rozwiązaniem byłoby ustawienie przetwornicy z doładowywanym
    akumulatorem, ale to chyba będzie podobny wydatek wstępny, a ponadto
    przetwornica, prostownik i aku nie mają 100% sprawności, a prąd coraz
    droższy...
    Wydaje mi się, że znalazłemrozwiązanie - tanie i chyba skuteczne - jak
    się sprawdzi to je opiszę...
    Dla zainteresowanych dodam, że to powiększona, plastikowa wersja
    zaworu 3-drogowego... ;-)
    Pozdrówka
    Miki