eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłącze do wodociągu - czy jest sens kombinowac samemu ? › Re: przyłącze do wodociągu - czy jest sens kombinowac samemu ?
  • Data: 2014-01-01 20:15:26
    Temat: Re: przyłącze do wodociągu - czy jest sens kombinowac samemu ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 13:40:01 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:

    > u nas bylo kopania 200mb + przepust koszt 10 000zl podzielony na 3 rodziny.
    > zawory rury i inne w tej cenie. robil to czlowiek z gminy i nie bylo
    > problemu z wpieciem do sieci.
    A teraz policz ile by wyszło gdybyście robili sami.
    Wykop+ materiały+ wcinki
    Ja z sasiadem mieliśmy do zrobienia ponad 100mb przyłacza. Wyceny wodociągów i
    lokalnych firm poniżej 10tys nie schodziły.
    Zlecilismy więc wykop gościowi z koparką, tzw Białorusią-500zł(wykopanie i póżniej
    zasypanie). 2*100metrów rury PE to jesli dobrze pamiętam poniżej 500zł było.
    Wodociągi zrobiły tzw wcinke z jednej strony rur+ załozenie i zapleombowanie
    wodomierzy z drugiej strony naszych rur- coś koło 500zł nas skasowali.
    Za jednym kopaniem w tym wykopie ułozyliśmy równiez rury kanalizacyjne ale tu mowa
    tylko o przyłączu wodnym